سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تیرآهن 14 اصفهان امروز

 

قیمت تیرآهن 14 اصفهان امروز

یکی از دلایلی که اطلاع از قیمت تیرآهن 14 اصفهان امروز را افزایش می‌دهد، کاربرد فراوان این محصول در صنعت ساختمان‌سازی است. تیرآهن 14 اصفهان را به صورت ستون ، خرپا ، نعل ، تیر استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین مواردی که روی قیمت روز تیرآهن 14 اصفهان تاثیر می‌گذارد می‌توان به قیمت دلار، کیفیت تیرآهن، حجم سفارش خرید اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تیرآهن 14 امروز اصفهان به سایت آهن پخش مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته و علاوه بر دریافت قیمت تیرآهن 14 اصفهان از مشاوره رایگان کارشناسان آهن پخش بهره مند شوید.

قیمت تیرآهن 14 اصفهان امروز به صورت لحظه ای و روزانه در سایت آهن پخش به روزرسانی شده و شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت این محصول به سایت مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت آهن 14

به علت نوسانات در بازارآهن در صورت اقدام به خرید, گرفتن تأیید قیمت روز تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان الزامی می‌باشد. قیمت تیرآهن تحویل کارخانه بصورت کیلویی و تحویل از بنگاه اصفهان بصورت شاخه ای است. طول هر شاخه تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان 12 متری می باشد. تیر آهن 14 ذوب آهن اصفهان ، تیرآهن IPE ، به عنوان اساسی ترین پروفیل ساختمانی میباشد که در ساختمان به صورت ستون ، خرپا ، نعل ، تیر در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری استفاده می شود . تیرآهن ها در استاندارد های تیرآهن IPE ، تیرآهن INP ، تیرآهن IPB و یا تیرآهن H تولید می گردند.

قیمت تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان

کارخانه تیرآهن ذوب آهن اصفهان از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی صنعتی ایران است که در سال 1346 تأسیس و سال 1350 شروع به کار کرد. کارخانه ذوب آهن اصفهان نه‌تنها در مرزهای داخلی، بلکه به شهرت و شناخت خوبی در مرزهای خارج از کشور هم رسیده است و محصولات خود را به کشورهای زیادی وارد می‌کند. در حال حاضر ظرفیت تولید آن به سه میلیون و 600 هزار تن فولاد خام و مقاطع فولادی رسیده است. محصولاتی که بالاترین کیفیت و استاندارد بین‌المللی را دارند و جزء مرغوب‌ترین قطعات آهنی و فولادی برای استفاده در سازه‌‌‌های صنعتی و سازمانی هستند.

تیرآهن‌های این کارخانه با استانداردهای مختلفی تهیه می‌شوند که به شرح زیر است:

تیرآهن بال پهن موازی (تیرآهن هاش H)

تیرآهن بال نیم پهن موازی (IPE)

تیرآهن بال باریک شیب‌دار (IPN)

نوسانات و تغییرات دائمی بازار آهن‌آلات و قطعات ساختمانی باعث شده تا قیمت تیرآهن سایز 14 ذوب آهن اصفهان همواره در حال تغییر باشد. اگر برای خرید قطعات موردنیاز خود به فکر پیداکردن یک مرجع مناسب و دقیق برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان هستید، سایت آهن رسان نمودار قیمت تیرآهن ذوب آهن را به‌صورت لحظه‌ای و دقیق برای انتخاب و خرید آسان شما نمایش می‌دهد. به این سایت سر بزنید، قیمت روز اندازه‌های مختلف تیر‌آهن‌های تولیدی کارخانه ذوب آهن را ببینید و محصولتان را در حجم و اندازه موردنظر خود سفارش دهید.

کیفیت و خصوصیات تیرآهن IPE 14 ذوب آهن اصفهان

در ساخت تیرآهن IPE 14 ذوب آهن اصفهان از آلیاژ فولادی ST 44، ST 37 و ST 52 استفاده می شود، همین موضوع سبب کیفیت بالای این تیر آهن ها شده است. به این موضوع دقت داشته باشید که ترکیب این آلیاژ ها بر روی خواص مکانیکی تیر آهن تاثیر می گذارد.

این تیر آهن ها باید تست های زیر را پشت سر بگذارند و بعد به بازار عرضه شوند؛

آزمون کشش

حداقل تنش تسلیم

حداقل ازدیاد طول نسبی

مقاومت کششی

آزمون خمش

و ...

با توجه به این تست ها می توان به کیفیت تیر آهن مطمئن بود.